Yerli ve yabancı müvekkillerimize ticaret hukuku alanında da profesyonel danışmanlık ve avukatlık hizmeti vermekteyiz. Gerek niyet mektubu, teklif mektubu gibi yazıların hazırlanması olsun gerekse ticari sözleşmelerinizle ilgili işlemleriniz olsun Farah Hukuk size gerekli hukuki desteği profesyonel olarak sağlamaktadır.

Şirketlerle ilgili olan konularda ise şirketlerin kurulumu, yabancı sermayeli şirketlerin ülkemizde tescili gibi süreçler hukuki danışmanlıkla ilerlemesi gereken süreçlerdir.

Ticaret hukuku alanında şirket kurulum işlemleri, yabancı sermayeli şirketlerin Türkiye Cumhuriyeti’nde tescili, yurt dışında yerleşik şirketlerin Türkiye’de şube ve irtibat bürolarının kurulması, ortak teşebbüsler ve adi ortaklıklar oluşturma, şirketlerin yabancı ve/veya yerli hissedarları arasındaki hisse devir işlemlerinin yürütülmesi, devir ve birleşmelerde bütün hukuki açılardan danışmanlık hizmeti verilmesi, şirketlerin ve kurumların yeniden yapılandırılması dahil olmak üzere ticaret hukuku alanında hizmetlerimiz;

• Niyet mektubu teklif mektubu
  • Hisse Devir Sözleşmeleri, Ortaklık Sözleşmeleri,
  • Gizlilik sözleşmeleri,
  • Genel Satış Şartları, Genel Satın Alma Şartları, Satın Alma ve Satış Sözleşmeleri,